19 Kasım 2008 Çarşamba

bir aşıklık alışıklıksa

herşeyden önceydi aşkımız. bundan beş sene önce, çocuk olmadan önce, ben doğmadan önce, benden önce, benden öte. en kuytu yerlerde saklanmış yaramaz çocuklar gibiydi. yine de herşeyden önce varmış gibi. son sözlerden önceydi hep bir önce.annemden önce babamın ellerinden önceydi.adımdan önce gelirdi.geldiği günden beri herşey onunla ilgili.
yağan yağmur onunla ilgili nehirlerde taşan su ve yangınlar içimdeki.özlemekler onunla ilgili.birileri anlatırdı, küçüktüm, yaşlı yaşlanmış dudaklarla masallar onunla ilgili.kar tanesi onunla ilgili dilime düşen ve menekşeler saksılarda üşüyen.sokaktaki çimler, martılar, deniz, mehtap, ellerim, gözlerim onunla ilgili.hiçbir yerde geçmeyen adım, adım adım yaklaşmalarım, çocukça suçlarım, kaçışlarım ve kendimi hapsedişim kendimden bir kuleye onunla ilgili.korkuyorsa anlatışım dilimde, yine de güveniyorsa en derinden içim,ağlamaya bile ağlamaklıysa gözlerim gidişilerinde, bakışlarımın ardında susuşum onunla ilgili.pamuk gibi bir çocuksa gözlerime bakıp gülümseyen ve beni arıyorsa gecenin bir yarısı ben uykudayken gözleri, hepsi onunla ilgili.
yine de birşeyler uzak bu gece yarısı ondan.bunca aşıklığımın ortasında yanık kokuyor tenim.istemekler bitmiyor.bitti sandıklarım yetmiyor.herşey onunla bu kadar ilgiliyken ilgisizliği can yakıyor.içim acıyor için için.içimde bi yangın gözlerim duman gözlerim yaşardı yine.ağlamaklıyım.ağlamamalıyım.umudum bu kadar ilgiliyken onla gülümser yine de yüzüm biter belki diye bu hüzün....

Hiç yorum yok: