11 Ekim 2008 Cumartesi

Haykırışlar-3

Off çıldıracağım! Hiç yorulmaz mı düşünceler. Ben yoruldum onları anlamaya çalışmaktan. Onlar inatla oluşuyorlar beynimde. Bana karşılar sanki. Hepsi ben delireyim diye çabalıyor. Yeter artık geçmeyin oradan buradan. Rahat bırakın beynimi. Hepsi de sokaktan geçen insanlar gibi; UMURSAMAZLAR! İçlerinden bazıları çökse de aldıran yok. İstediklerimi (istediğim düşünceleri) oluştursalar en azından. Yok nerede? Yağmurlu bir günde kaldırımda kalakalmış bir sokak çocuğu gibi hissediyorum kendimi. Onun gibi biliyorum ki kimse şemsiye açıp kuru bir yere buyur etmeyecek beni. Hadi ama kesin artık. Tamam, biliyorum kalbimden duman tütmeye devam ettikçe oluşacaksınız ama biraz mola lütfen. Ben de insanım!

1 yorum:

orange hero dedi ki...

Beynimizdeki o canavar .. düşündürüp duruyor bize ! ve lanetler biçiyoruz hep o düşüncelere ..
o canavar yorulacağına , biz yoruluyoruz ..

Aslında ben .. ben yalnızca hakkım olan o sevgiyi istiyorum ! ya da yalnızca sevginin hakkı olan değerlerini istiyorum ! yeter ki , bir çırpıda silinmesin .. en azından acısı yaşansın !

bunu bilseydim eğer , o canavar beynimi bu kadar egoistçe kullanamazdı ! ve beni zehirlemezdi hastalıklı düşüncelerle ..

Dilerim ki , sen de kurtulursun Büşra'cım !