15 Aralık 2008 Pazartesi

Doğum Günün Kutlu Olsun "Tolga Kölük" / Yazan : Velvet Vamp =)

ben bir ağız dolusu seni anlatmak istedim hep
sen tutam tutam sevgini sakladın
ben uluorta ağlardım hep
sen duygularını içinde saklar , bana kızardın ..

Kaç tane hikâyeyi çalmak lazım seni yazabilmek için bu sefer ? ya da kaç üslûbu yitirmek .. birilerinde ödünç alıp , geri vermemek .. ben seni yazabilmek için kaç kişiye muhtacım ? sen beni susturabilecek kadar anlayışsız olmayan "insan" ! yazmam için bana destek olacak ve tutacaksın kalemimden .. bana masallarındaki kahramanlarını anlatacaksın , ben de yazacağım ! ve biri çıkacak ; "sen benden esinlendin" diyecek .. ama sen insan , aldırış etmemem için beni sakinleştirmeye gerek bile duymayacaksın ! Çünkü ben büyüdükçe çok fazla sen oluyorum .. belki isteyerek , belki istemeyerek ! ama şuna eminim ki ; "sen olmak" , "sen" kadar güzel ..

ve nazlı bir güneş gibi doğarsın sen ..
kendini esir etmeyen bir ufaklık ,
geceleri siyaha boyanmış gökyüzündeki aydınlık ,
yuvamın da parlak yıldızı ..
yalnızlık ağacım.ın en büyük dalı !
ve nazlı bir güneş gibi doğarsın sen hep ..

Sen iyi ki varsın ağabey.im !
Senin doğumun , senin varoluşun ;
"her şeye rağmen hoşgeldin Aralık" diyebilmemdeki en büyük etken ..
ve sen de çok iyi biliyorsun ki ;
ben
seni
çok
seviyorum
.
Bazen "ablam" olsaydı diyorum ..
benim bir ablam olsaydı eğer ;
sen gibi kızar mıydı bana ?
sen gibi sever miydi beni ?
sen gibi susar mıydı bana ?
bazen ..
Bazen diyorum ki ; bir "ablam" olsaydı ..
bana sen gibi bakar mıydı ?
beni sen gibi ağlatır mıydı ?
bana sen gibi sarılır mıydı ?
bazen ..
Bazen dememem gereken şeyler diyorum ben !
kimse sen gibi bir ağabey olamazdı ..
bazen ..
hayır , hayır .. bazen değil , seni hep seven kardeşin Tunca Kölük (:
  • Önemli Not : 14 Aralık 2008 Tarihinde yazmış olduğum yazım , tahmin edileceği üzere değerli ağabeyim Tolga Kölük'e ithafen yazılmıştır .. O şimdi 29 yaşında :)

17 yorum:

beenmaya dedi ki...

çok ama çok içten, çok güzeldi...
iyiki doğmuş iyiki varmış gerçekten...

TAZE NANE dedi ki...

Gerçekten ne kadar güzel sözler.
Kalemin çok iyi.
Ağabeyinin doğum gününü kutluyum.

_zAhİr_ dedi ki...

ne güzel bir abi ve ne güzel bir kardeş :)öyleyse sevgiler ikinize de :)

orange hero dedi ki...

Değerli yorumlarınız için , hepinize çok teşekkür ediyorum (:

Ay BU KIZ dedi ki...

sevdim bu kardeşi.. :) abiye mutlu yıllar..

Berrin dedi ki...

bu nasıl muhtesem bır dogum gunu hedıyesı :)
abının dogum gununu kutluyorum..15 aralık benımde ablamın dogum gunuydu..ıyıkı varlar..

sevgıler..

rebelon dedi ki...

gene içinden geldiği gibi döktürmüşsün.abine mutlu yıllar

orange hero dedi ki...

Güzel dilekleriniz için hepinize teşekkürler ..

@aerodinamik yar ;
aman efendim , utandırdınız =)
teşekkürler (:

@berrin ;
yok yahu , benim abimin doğum günü 14 Aralık (: Yazıyı da 14 Aralık'ta yazdım ama 15'inde koyabildim anca bloga . Senin ablanın da doğum gününü kutlarım , nice mutluluklar birlikte =)

@rebelon ;
Teşekkürler mehmet :)

pRncfRn dedi ki...

Kardeşlik bağı çok güzel gerçekten... Ayrılmamanız dileğiyle.

orange hero dedi ki...

@ pRncfRn ;
Güzel dileğin için çok teşekkür ederim prens (:
Sevgiyle kal .

Unknown dedi ki...

Acayipp beğendim tatlım,çok güzel yazmışsın.Harikasın...SİBEL

orange hero dedi ki...

@sibel ;

Yengecim , o sizin harikalığınız :)
Siz olmasanız , nasıl yazarım? =)
Öptüm çok .

Zeugma dedi ki...

Abine nice yıllar..Sağlık mutluluk içinde..
Ne mutlu ki senin gibi özel bir kardeşi var..
Ablam yok diye üzülme..
Hani ben vardım ya,öyle demiştin.Senin gibi bir kardeşe sahip olmak bir ayrıcalık..Gerçekten öyle :)

Ama nerelerdesin Velvetcim sen ya?
Benim son haller gibiydin değil mi :(
Atalım üstümüzdeki şu pis elektriği artık ya..Bıktım ya..Kış mı gelecek,kar mı yağacak da geçecek ne olacak?
Yoksa yine düet şiir yazıp haykırsak mı :)))
Sevgiler sana :)

orange hero dedi ki...

Ablacım , ben aptallaştım çok! ne yaptığımı bilmez bir şekilde oturuyor ve uyuyorum sürekli :)

Adsız dedi ki...

Ben Adsız değilim :) My name is Tolga ; İşlerimin yoğunluğundan biraz geç yorum yaptım ama yapıyorum yani :) gerçekten güzel olmuş, yazıya döktüğün şeyleri pek belli etmesende kiminin kalemi iyidir kiminin sözü diyelim.Sana söyleyeceğim çoğu şey özeldir burda yazmak doğru olmaz ama sende bizim için önemlisin, özelsin sonuçta kardeşimsin ve eleştirilerim tecrübelerimle orantılı.Bu kadar sıkılma duymaktan. Elbette herkesin kendine göre hayatı düşünceleri vardır ama yinede büyük dinleyen kazanır, büyük söyleyen değil.Doğum günümü kutlayan herkese teşekkürler. Birkez daha okuyunca farkettim gene nasihatli ve sert olmuş..... :) ayrıca yazılarından bazılarını okudum.Öz eleştiri yapıyorum; devrik cümlelerle yapılmış çoğu birbirini yansıtan yazılar ve çoğuda karamsar.... İlk sorum bu yazılarının tarzı ne? (arabesk mesnevimi?) İkinciside Bir sıkıntın mı var? Daha 19 yaşında modern emrah olmuşsun ki hayatın en güzel yerinde. Tabi bu yazılarında, Ben gerçekte karamsar olduğunu düşünmüyorum. Seni sevenle kal.....

orange hero dedi ki...

@Ağabeyim ;

Senin içindekileri belli edememen kadar ; ben de içimdekileri edemiyorum , doğrudur .. ki bu biraz senin tutumunla da alakalı (: hani , önce büyükler göstermeli sanki .. ama biliyorum , sen de beni çok seversin (: yazımda da belirttim zaten bunu =)

Yorumunun çoğu yerinde o kadar çok güldüm ki , aslında senden tam beklediğim bi yorum tarzı ağabeeey :D "modern emrah" , ahah .. çok iyi olmuş ya (:
Yani ağabeyim , tarzım melankolik .. burdaki birçok yazarın da öyle ! ve hani bunları derdim olduğundan yazmıyorum aslında .. benim için daha çok edebi içerikleri önemli (:

15'te başladım , 19'da böyle gider , 20-21 böyle gitti , gitsin , gider , giderler ..
Bir ömür yazılarımın böyle gitmesini dilerim ben ağabey (:

Bu arada ; uyuyakalmışım ben , bizdeydin sen .. ne kadar ayıp etmişim :) öperim çok yengemle seni .. Sevgiyle kalın =)

Adsız dedi ki...

Ben almanyadan sevgi, gercekten cok guzel bir blog, eger twitter veya facebook sayfasi varsa hemen
ekliycegim.