5 Aralık 2008 Cuma

.. masallarda buluşsak biz ? .. "29"



ne kadar da uzun zaman oldu sensiz kalalı ..
ayaklarımın hissizleştiğini , parmak uçlarımın kıpırdamadığını fark ettim
bir damla bile gözyaşı gelmiyor artık
çok da hissizleştim .
buz kesiyorum yavaştan ama bir kibrit çaksalar kilometrelerce uzağımda ,
hemen eriyeceğim .
uzun zaman oldu sensiz kalalı ..
sen hayatımdayken tişörtümüzü giyebiliyordum daha
kısa kollu hani
üzerinde kolyemiz güzel dururdu
tek yüzüğü atmadığım zamanlardı , çift halinde duruyorlardı
uzunca sarılmıştık hani
sende de aynı tişört vardı , ben bastırmıştım
bedenlerimizin birleşmesine rağmen çıkarmaya kıyamadığımız ,
sonra kırışır diye çıkardığımız tişörtlerimiz
uzun zaman oldu ya sensiz kalalı ..
ben hiç bu kadar soğuk ama seni özler bir halde olmamıştım
ben hiç bu kadar soğuk ama bir o kadar da sana yakın kalmamıştım

ne kadar uzun zaman oldu bensiz kalalı ..
her şey yerli yerinde duruyor mu ?
her şey hala ben kokuyor mu ?
toprağımı getirdiğim şehrine tohumlar serptim ya hani
beni ek oraya , besle , büyüt diye
dallanayım , budaklanayım , seni sarıp sarmalayayım diye
hiç su vermemişsin ,
solmuşum ..
uzun zaman oldu bensiz kalalı ..
senin de hiç özlediğin oluyor mu tenimi ?
ya omzumu özlüyor musun ?
sırtımdaki çiziklerin çukur olmuş , biliyor musun ?
uzun da zaman oldu biz olmayalı ..
benim de bazı pişmanlıklarım oldu ;
kalp ağrıları , dudak sızlamaları !
pişmanlıklarımın sonucu ..



' yoldaki karelerin çizgilerine basmamak
kaldırım kenarlarına çıkıp hizasında yürümeye çalışmak
güneşi tutup bırakmamak
ayın parlaklığında kararmak
"bak gün de batıyor biz gibi.."
  • Önemli Not : Yukarıdaki fotoğraf "Berkay Metin Geçici" adlı arkadaşımıza aittir .

5 yorum:

Berrin dedi ki...

hissizleşilen zamanlar, en zor zamanlardır daıma..sevgılısıyle aynı tısortu aynı kazagı gıymek yada aynı bıleklıgı takmanın keyfını bılırım :)hıc kırlenmesın, eskımesın ısterız ama hersey gıbı oda kırlenır ve eskır.
bu arada playlıst harıka..stıll lovıng you'u 5.kere dinliyorum su anda. sabah sabah degısık moda soktu:) tesekkurler..

rebelon dedi ki...

bi keresinde aynı eteği giyelim iskoçyaya gidelim dedik ama etek eskiyince herşey eskidi:)))

Adsız dedi ki...

Resim harika öncelikle..
sonrasında, yazı da üstüne harika oturmuş..

Anılar, kovalar..her zaman:)

Zeugma dedi ki...

Ah ah bu ruh halleri..
Yazdıkça akar,yazdıkça akar.
Velvet beni üzüntüden üzüntüye sokar.Zaten dün hiç iyi değildim,bugün biraz ''Eh işte''.

Yaw nerde şu kız ,getir bi döveyim,öldüreyim onu.Kızdım seni bu hallere soktuğu için:(

''Uzun zaman oldu ''biz'' olmayalı ''
Bu cümleye bayıldım..Süperötesi.Aşk ile ilgili en güzel veciz sözlerden biri olmaya aday..

Aynı zamanda Rebelon'un yorumu da süperötesi.Yazıyı okuyup ağlamaklı yorum yazmaya geliyordum yine.İşte rebelon ve yorumu sayesinde bitti ağlamaklarım :)))
Sevgili Velvet,çok duygusal çok güzel bir yazı okudum her zamanki gibi..
Yüreğine sağlık :)

orange hero dedi ki...

Yorumlarınız için sadece kuru bir "teşekkür" edecek kadar hâlim kaldı .. üzgünüm