10 Nisan 2008 Perşembe

.. masallarda buluşsak biz ? .. -9-

Kadın.ım

Daha beş dakika önce terk ettin ruhumu .. ne yapmalıyım ? ne yapmalıyım seni aklımdan çıkarabilmek için ? çıkarmazsam çok ağlarım çünkü , mahvolurum .. canım yanar her aklıma geldiğinde ve cam kırıkları batar .. kanatırsın beynimi !

Ama bir de şu var ; eğer şimdi ağlamazsam , ne zaman ağlayacağım ?
Yine de seni aklıma sokmamak için ilk girişimlerde bulunuyorum .. bir bara gideceğim ve sabahlara kadar eğleneceğim .. ama bence sabah olmadan , barda bulunan bir fahişe girecek hayatıma .. tek gecelik bir ilişki olacak ! aşık olmadan sevişmek acıtır mı canımı ? sanırım bunu düşünecek vaktim olmayacak , çünkü sen olacaksın aklımda .. o yüzden fahişeyi alıp evime götüreceğim ! muamele onun , zevk onun .. ben odunca sevişebilirim muhtemelen , çünkü aklımda sen ! bu bana seni unutturmaz , sadece senle yaşadıklarımı hatırlatır ve daha kötü olurum .. bu ihtimali es geçelim .. zaten aşık olmadan sevişemezdim !
Daha beş dakika önce terk ettin ruhumu .. ne yapmalıyım ? sana yalvaramam .. beklemekten başka çarem de yok gibi .. peki ya beklerkenki halim ? sanırım canım yanacak her aklıma geldiğinde ve cam kırıkları batacak .. beynim kanayacak ! ve sen buna izin vereceksin .. hele bir de başkasının olursan , gözüm kararacak .. sinirden değil , isteyerek hiç değil !
Hep seninle sevişmeliyim kadın .. kadın.ım !
Aşık olmadan sevişmek canımı acıtır , kanarsın ..
Bensizlik sana yaramaz , bilirim .. acırsın !
Kadın.ım ! Yalan mısın , rüya mısın ?
Gerçekliğine ağlarım ..

Hiç yorum yok: