1 Nisan 2008 Salı

.. masallarda buluşsak biz ? .. "7"

Gece çökerse ruhuma , kararır dünya biliyorum .. gündüzüm de aydınlanmaz o zaman ! Lâl olacaksam olayım .. sussun dilim , dudaklarım !
ve dudaklarım başkasına değerse eğer , gece çöksün ruhuma da kararayım .. kan aksın .. kanlar aksın !

Hayatımın yarısı hayal kırıklığına uğramakla geçerken , geleceğim konusunda endişeleniyorum .. bu şehirden sıkılıyorum yavaş yavaş ! yabancılaştım 19 senedir bulunduğum bu şehirde .. insanları tanımıyorum , insanlar beni tanımıyor .. sanki taş devrinden çıkıp , yeni gelmiş gibiyim bu şehre ! oysa eskiden böyle miydi ? çok şey değişmiş , geride kalmışım .. şehrim , yut beni !

Tut beni ! uslanmıyorum baksana şehrim , uslanmıyorum bir türlü .. yürüdükçe ayaklarımı daha çok çamura batırıyorum ! ellerimden tut , belimden tut , ayaklarımdan tut , nereden tutarsan tut .. ama tut beni şehrim !

Ve ruhuma gece çökerse eğer , dünyam kararır .. hiç gündüzüm aydınlanır mı o zaman ? aydınlanmaz .. kanım akacaksa aksın bedenimden , kararayım ! toprağa temizlenmeden gireyim , kanlı kanlı .. böceklere yem olayım , sonra toz duman !

Hiç yorum yok: