8 Nisan 2008 Salı

.. masallarda buluşsak biz ? .. "8"

Ölüm yaklaşıyor , azrail kapıyı çalacak birazdan .. birazdan düğünüm var

Kapıyı çarparak çıkmıştım o evden .. hızlıca koştum ve hiç durmadım ! yağmur vurdu yüzüme yüzüme ama ben yılmadım .. ağlıyordum ama yorulmadım ! sadece koşmak istiyordum o an ve içimden gelen buydu , emindim .. yağmur şiddetinden hiç vazgeçmedi ben koştukça ! aşıktım .. evet aşıktım ben !
Bir park buldum önce .. koştukça daha çok yağacaktı yağmur , daha çok ağlayacaktı yüzüme .. ve ben , küfredecektim gökyüzüne ! aşıktım .. sakız falından çıkan yazıların hangisi doğru diye düşünürken çıktı karşıma ve aynı şekilde .. ben ona aşıktım ! sonra parktaki banka oturmayı seçtim koşmaktan vazgeçip .. sustum saatlerce , güldüm pencerelerden bana baka yüzlere ! el salladım birer birer .. sonra banka uzanıp , ağladım ! ben ona aşıktım .. Kalktım ve tekrar koştum .. yine koştum ! gözlerim yağmur damlalarından acımaya başlamıştı ve kapattım .. karanlığa doğru gidiyormuş gibi , kayıtsızca koştum ve şu sözleri söyledim :- "karanlığım , al beni .. yüzümü sil , götür beni .. gölgem ol , öldür sevgimi" .. düştüm sonra .. ağzım kanlandı , burnum sızladı ! bacağım çizilmişti .. gözlerim kapalıydı ve ben aşıktım .. düşmek canımı acıtmıştı ama ben ona aşıktım ! Yine kalktım .. koşmalıydım ! ve buldum işte , karşımdasın .. "hey sen , dur ! dur .. arkana bak ! aşığım .. sana aşığım ! heeey .. duy beni , dur ! gitme , bana bak .. arkanı dönsene ! sana aşığım diyorum .. aşığım" duymadın .. hiç duymadın ! hep bağırdım seni bulduktan sonra ama sen duymadın .. duymak istemedin belki de , belki de sağırdın .. Bir gün duyar mısın diye umut ederek bekliyorum pencerenin altında ! her gün kapına bırakılan ve köpeğinin senden önce alıp bahçenin arkasına gömdüğü çiçekler benim .. onları sana her akşam ben alıyorum ve getiriyorum ! belki yanlış zamanlama ama bu böyle olmak zorunda ! umuyorum bir gün beni duyacağını ve bu sefer sen bağıracaksın aşkını .. inanıyorum ağlayarak ! Kafenin birinde kahve içiyordun .. bir başkası vardı karşında ve ona bakarken hayal dünyalara dalıyordun .. ben uzaktan izliyordum ! beni hiç duymamıştın ama onu ? o daha mı iyi bağırıyordu ? yoksa sen mi ona bağırdın ? ben seni uzaktan izliyordum .. yerdeki taşı alıp , cama fırlatmayı düşünmüştüm ! o zaman bütün ilgiyi üzerime toplardım .. sen de beni görürdün ve o zaman haykırırdım yine "sana aşığım" diye .. ama "ya bakmazsa" diye geçirdim içimden .. çünkü sen karşındaki adama öyle hayranlıkla bakıyordun ki , hiçbir şeyi görmeyecek ve duymayacaktın gibime geldi .. ben seni uzaktan izliyordum ! arkamı döndüm ve uzaklaşıyorum .. senden , hayalinden ve kaybettiklerimden ! yürüdükçe uzaklaştığımı zannediyorum .. ben sana aşığım .. bunu daha önce söylemiş miydim ? sana aşığım !

Hiç yorum yok: