15 Eylül 2008 Pazartesi

Buruşmuş Sayfalar "8"

Diriliş



Yokluğunun farkına vardığım an, bugünün geleceğini biliyordum.
Tanrıdan tek isteğim buydu. Ve oldu ya bugün…
Bana dokunuşun ve öpüşün… Yaşadığımı hatırlattı bana.
Sırf senin için yeniden tutundum hayata. Ölmeyeceğim.
Kalacak ve savaşacağım hayatla. Sen yanımda ol yeter.
Sev beni. Okşa gene saçımı. Öp dudaklarımı.
Isıt soğumuş bedenimi sıcaklığınla.
Söndürme gözlerimde yeniden alevlene bu aşkı.

Her zaman seviyorum seni. Hayatımın her anında.
Her nefes aldığımda aklımdasın. Kalbimde…
Nasıl unuturdum ki zaten? Onca anıyı ve neşeyi.
Asla bitmeyecek şekilde seviyorum seni.
Bitmeyecek bu aşk…

Atılan her hatıra bir odun olacak.
Ve körükleyecek bu aşkın ateşini. Sönmeyecek.
Sen hayatımın her anına sinmiş bir sis gibi,
Ben ise seninle başlayan bir fırtına…
Hiçbir şey durduramaz bizi.

Seni seviyorum bir tanem…
Kağan Gülaçar

4 yorum:

orange hero dedi ki...

ne güzel sözler bunlar Kağan .. benim durumumu da yansıtıyor biraz . ama benim durumumun sonucu tam tersi tabi (:

şuan senin bedenin ısıtılmaya geçti . buzlarını eritiyor ve iliklerine kadar onunla doluyorsun ..

sen mutlu oldun ya ..
ben de mutlu sayılırım Kağan !
kavuşmanıza çok sevindim Deniz ile.
umarım bu kavuşma sonsuz olur ..

Kradjith Archnight dedi ki...

olmadı abi :/ ama kaldırmıycam bu yazıyı... bana neler anlatıyor bu yazılar bir bilsen? değmez diyorum... ve geçiyorum hayatımın başka bir sayfasına...

orange hero dedi ki...

Dün birlikte yaşadık ne yaşadıysak .. acını da tattım üzüntünü de ! Yanında olduğumu biliyorsun , yanımda olduğunu biliyorum (:

içinde yaşa kağan ..

Kradjith Archnight dedi ki...

biz acımızı paylaştık ilk. sonra fikirlerimizi. paylaştıkca güzelleşiyor herşey. saol dostum.