21 Eylül 2008 Pazar

.. masallarda buluşsak biz ? .. "19"

seninbenim . benimsenin . ben senindim !
hani sen bendeydin ?
bugün nerdesin .


hep bir şeyler söyleyip , çekip gitmelerin suçlusuysa benim !
aslında öyle değil işte , niye hep suçlu benim ?
bu değerler .. bendeki senler .. içimdeki gözler .. hepsi senin !
değerini bilmeyen sensin ..
niye suçlu benim ?
sadece halının üzerindeki gördüğün çirkin oyuncaklar benim .. diğer gösterişli olanlar senin !
kendimiyse en çok kuklama benzetiyorum .. ellerimi bi o yana , bir diğer yana savuran insanlar var ki .. hepsinin niyetiyse aynı !
boşversene , en azından eğlendiriyorum ..

görmeni istediğim iki şey vardı ama artık göstermiyorum .

duymanı istediğim iki şey vardı ama artık söylemiyorum .

sevmeni istediğim tek şey vardı ..

tutamadan bıraktığın , anlamsız bi tür şakayım
özlemezsin .
istesen , ölmezsin ..

aşk benim korkum değildi .
aşkın ukala tavırlarıysa hiç bana göre değildi ..
övünmek gibi olmasın ,
ben aşktım .
şımartmak gibi olmasın ,
sen aşktın .
peki ya aşk biz miydi ?
sen bunu anlatamadın ..

öyle bir an geliyor ki -bu sık sık oluyor- ;
"acaba sıkılmış mıydı" , "o benden önce de mi vardı" , "şuan birisi var mı"
gibi sözler çıkıyor ağzımdan .. veya düşünüyorum bazen sadece
peki gerçekten böyle olsa , daha mı azalırdı acı ?
boşuna hepsi ..
karışmamam gereken şeyler ..
koca burnumu sokmamalıyım bu sefer
nasıl biliyorsa , öyle yapsın !

'Sen ölümümdün .
Seni tutabildim , her şeyi yitirirken'
demiş , Paul Celan !
ufak bir halsizlik benimki de -ya da ben öyle sanıyorum- ,
sonrası zaten malum ..
insan ölür mü aşk acısından ?
ölmezse eğer
o zaman ben insan değilim .

birileri ismimi fısıldar , sense duymazdan gelirsin ..
dibime kadar gelip burnunu soksa gözüme , o zaman mı konuşacaksın sadece ?
susacaksan hep sus .. ya da karşı çıkacaksan hep çık
ben seninsem , buna başımı eğerim ..
"hayır , benim değilsin" dersen , bunu da kabul ederim ..
ama beni başkalarına gitmekle suçlarsan , tepki veririm !
veya
"hayır , seninle olamam" dersen , başkası geldiğinde de sesini çıkarma ..
suskunluğunu koru ki , değerini bileyim
ağlayıp sızlayıp sana dönmek için değil değerini bilmek isteğim ..
ağlayıp sızlayıp kimseyle olamadığımı görmek için !
işte "devrimci ruhum kayboldu" demeni de şimdi anlıyor gibiyim -ya da yine yanlış anlıyorum- ,
belki de yeni bedenlere açık olmadığındı söylemek istediğin ..
"hayır , seninle olamam" diyorsan , bırak ben de devrimci ruhumun kaybolduğunu göreyim !
yeni tenlere dokunamamak neymiş , göreyim ..
bırak , yobazca seni sevmeye ve bu şekilde mahvolmaya devam edeyim !

Hiç yorum yok: