14 Eylül 2008 Pazar

.. masallarda buluşsak biz ? .. "17"

dırırım dırırım .
dünya usanmadı , ben ağladım
dırırım dırırım .
kimse susmadı , ben bakmadım


sadece zihinsel bir telaş .
daha hızlı atıyor kalbim
içten içe yiyip bitiriyor bir de bazı düşünceler

bazıları çok temiz olduğunu zannediyor kendinin
çok saf duygular beslediğini zannediyorlar
oysa bilmiyorlar ki beni .
ya da bildiklerini zannediyorlar !

kimsenin gözleri görmeyecek benim gibi
benim gibi bakamayacak kimse
bu benim için de üzücü .
ama o bunun farkında bile değil

çuval çuval çengelli iğne getiriyorum yatağıma
uzandığımda batsın vücuduma diye
ama batmaması için de uzanmıyorum
aslında uyumamak için
gözlerim hep açık olursa , hep aynı bakarım diye ..
ağlamak bile uyku getirmiyor bazen .

alkolü sevmiyorum artık .
bana yaptıkları için değil ..
insanlara yaptırdıkları için
gerçi alkol değilmiş suçlu
suçlu hep benim .
alkol benim .

hayatımın gidişatından memnun değilim
ve bunu anlayabilecek bir tane bile insan yok
elleri de yok
olsa da , uzatmıyor
ve hayatım bombok.

(...)
ama yine de
annem bana dün "pislik" dedi (:

Hiç yorum yok: