24 Eylül 2008 Çarşamba

.. masallarda buluşsak biz ? .. "20"

beklerken zamanı susup ,
mideme kadar indi ve ağladım kusup ..

evet , bendim masadaki
ve sendin gökyüzünü çağrıştıran
havanın aydınlık oluşundaki bulutları seyrederdim
hep senin çektiğin o kalp şeklindeki fotoğrafı ararken gözlerim
sabahları yıldızların parlamadığını fark ettim ..

kısa bir süre dumur vakti gelir usul usul
sonra yine bir sessiz çığlık
ebediyen susuşu çağrıştıran bağrışlar
bedendeki çizikleri anımsatan sen
kimsin , necisin?
heyhat ..
yekpare kalması için çabaladığım kalbim
paramparça olmuşçasına haykırmakta sana
ve sen ..
susup çılgınca
öyle kayıtsız bakıyorsun karşımda
seni siyaha karalayıp tekrar beyaza boyamak gerekirse
aklanacağını düşünüyorum ya neyse
bunu sen istemediğinden dolayı yapabilecek mecal kalmadı sanırım
kim için ağlarım , kim için çabalarım ?
bütün bunların hiçbirine değmeyecek biri olduğunu görmek istemezcesine
yumdum gözlerimi
seni hatırlamak istediğim gibi hatırlayacağım ..

Hiç yorum yok: