12 Eylül 2008 Cuma

.. masallarda buluşsak biz ? .. "16"

siyaha boyalı çığlıklar


Rolümü çok iyi benimsedim . her şeyin bilincinde olmak da pek güzel değil ama bu dünyadaki rolümü çok iyi benimsedim .. çevremdeki insanların da rollerini biliyorum artık ! onların bana neler yapmaya çalıştıklarını , kendilerini ne duruma düşürdüklerini görebiliyorum . ve gördükçe artık taş kesiliyorum ..

Sil baştan demiştim zamanında .. olmadı galiba . körelmiş duyularım vardı çünkü .. hiçbir şey yapamadım , elim kolum bağlı kalmıştı . şimdi her şeyi açık açık görüyorum .. insanların gerçek yüzlerini , ne bok olduklarını . ve kimseye tutuklu değilim ben .. kimsenin hayatında yerim olmadığı gibi , benim de hayatımda kimsenin yeri yok .
olgunluk mu bu?
oldum mu oruç ağabey? (:
tanıdım onu bunu . çok farklı yüzlerdi hepsi .. hepsi birbirinden aşağılık , hepsi birbirinden iki yüzlü . ruhumu çaldılar , kanımı emdiler .. ama tanıdım .
en azından artık bilinçsizce yürümek yok yolun ortasından .. bilinçsizce yaban ellere gitmek yok .
çok mu isteniyor ?
her şeyi isteyerek yaşarım .

Bugün Cuma . dünyadan habersizim .. ama kendi dünyamı biliyorum ya , yeter . kendi dünyam bana yeter de artar bile .. bundan sonra her gün sokaklardayım . sokakları evim yapacağım . dilencilerle , tinercilerle arkadaş olacağım .. bok çukurunun daimi üyesi olacağım . belki fahişelerle de sohbet edeceğim .. belki de fahişe ruhlu arkadaşlarım olacak . bu sefer onları kabul edeceğim .. yine de ruhum temiz kalacak . ben isteyeceğim

Küçük küçük çiziklerle sönük bir hayata atılmak .. simsiyah bir yaşam , bu kez değişik körelmiş duyumlar .. eskisinden daha farklı .
ben itildim .
itilmişim .
başıboş kaldım .
çoktan ele geçirilmişti beynim .. şimdi serbestim
ve yollarda daha özgürüm artık
çığlıklar atacağım
siyaha boyanmış bir sürü çığlığım var benim .
dünya susacak ..
ben içimden bağıracağım
özgürlüğümü daha yeni oluşuma geçmiş kanatlarıma yıkacağım
kanatlarım .
artık bir şahsa dair olmayan kanatlarım ..
tek başına kanat onlar .
artık ben kanatacağım
siyaha boyanmış bir sürü çığlığım var benim .
hepsi birbirinden karamsar , hepsi birbirinden kirli ..
belki bir pislik olacağım
ama
elbet susacağım ..

Ben rolümü benimsedim . ve herkesin rolünün ne olduğunu da anladım ..
artık incinmeyeceğim

Hiç yorum yok: