18 Eylül 2008 Perşembe

.. masallarda buluşsak biz ? .. "18"

tükenen umuda yolculuk


unutulmuşluğun verdiği acımtırak bir tat var ağzımda .
ne sen konuş , ne ben susayım ..
doğru olan bütün yalanlarımızı ittim ya kenara
ah bir şıllık geçse de öpsem tarzında
vücuduma işlemiş kötü ruhların yırtık pırtık ten kokuları
süslenmiş iki-üç kelimeye kadar yoktum ben orada
bedenimdeki minik diş izleri hala kanamakta
ve çizikler ..
sevişirkenki sırtıma geçirilmiş tırnakların çizikleri
her şey kanrevan içinde
bir fısıltı gibi kulağımda sesleri
gittikçe uzaklaşan tatlı-sert ezgileri

zihnim gittikçe kapanıyor
beynimse işlememekte
ne yapacağını bilemeyen küçük bir çocuğun ıslak adımları
yollarda sefil bir hayat çizerek ilerleyen bir piç gibi
alınganlığım üzerimde
soğuk suyu içiyorum ve bunların hepsi aldatılmışlığın yudumları
omzumdaki minik ellerdi tutan beni
girdiğim bütün odalar yabancı
şimdi tek başıma uzanıyorum ve mekan edindim artık kaldırımları

Hiç yorum yok: