24 Mart 2008 Pazartesi

Dipnot 1

o kadar huzur verici bir duygu ki bu anlatamam sanki bulutların üsttündeyim..evet bildin sahilindeyim.. yok böyle bi yaşanası duygu..bir deniz bir gemi ve aklımda sen...yürüyorum sonu olmayan kumsalda..bitmesini de istemiyorum huzur veriyor sahilinde dolaşmak sessizce bir gemi düşleyip senin karasularında olmak..dalgalarının kayalara çarpmasıyla çıkardığı kulağınla duyduğun yüreğinle hissettiğin o ses..ıslatsın beni dalgaların rüzgarla birlikte tadı kalsın damağımda tuzlu bir gülümseyişin..

seni anlattım dün gece denize
paylaştım içimde her ne varsa
ben anlattım o dinledi sessizce hiç ses çıkartmadı, ama dalgalar..
kıskandılar seni dalgalar..acı çektiler..
seni anlattım denize o bendeki hoş yaşanası duygunu
yaşanası güzel şeyi
sendeki beni anlattım
döktüm içimi bir ırmak gibi denize
anlattım
seni..
içimdeki herşeyi..


jmlzm

1 yorum:

orange hero dedi ki...

Kalemine sağlık Jml'im (:
Anlatıyoruz hep birilerine kalbimizdekini .. denizlere , kuşlara , duvarlara , yosunlara ve satırlara ! kağıtlara döküyoruz .. bitmek bilmeyen kelimelerimizi bir yerde kesmek zorunda kalıyoruz ! aslında anlatacaklarımız daha bitmemiş oluyor .. dertler biter mi ? ve insan her gün anımsar mı aynı gözleri ? (:

yarın ve daha sonraki gün .. hepsi geçmiş olacak ! geçmiş geçmişte kalacak .. yaşlanacak ruhumuz ve bir gün bu satırlar da son bulacak .. anlatamayacağız hiçbir şeyi !