30 Mart 2008 Pazar

Karanlık Ölüm '' 7 ''

Denızımsın Azizem, Baktıkca Büyüyen

ellerin ellerimden ayrılmasın sevgilim, gözlerin gözlerimden ayrılmasın azize
ah azize ah azize
yalvarırım gel gitme
çok mesudum ben seninle
ah azize ah azize
beni terk etme, beni terk etme
sev diyorsun azizem seni nasıl seveyim, vefakar olduğunu ben nerden bileyim.


Deniz kokan,
bir istanbul sabahında
elimde gitarım,
seni çalıyorum martılara hüzünlü..
kanatLanıp uçarken özgürlüğüne
martıların gözlerine serpiştirdim özlemimi..

sen gördün mü?
o beyaz narin kanatlara
yosun kokan sevdamı akıttım bir bir..
her uçuş sana varıştı..
sen duydun mu?

saçlarımı tek tek yolup
martıların ellerine verdim
sana getirsinler diye..
her bir telimde
sana beyazlattığım aklarım var..

martılar ağladı..
sen de benim gibi
ağladın mı sevgilim?


Hiç yorum yok: