24 Mart 2008 Pazartesi

Zamansız Hasat '' 2 ''

Hey sen içimdeki en değerlim...
Bugün hava ayazdı baya soğuktu burada.
Ama içimdeki sıcaklığın hep aynıydı...
Biliyor musun artık üzülmemeye karar verdim.
Sen uzakta olsan da içimdeki o sen,
Yakınımda hissettiriyor, farkında olmadan mesafelerin...

Hey sen içimdeki en değerlim...
Biliyor musun her gün kendime söz veriyorum.
Bir daha ki güne seni daha fazla seveceğim diye...
Ama sözüm bazen anlamsız geliyor durup düşünüyorum.
İçimdeki sevgi sonsuz, sonsuzun fazlası nasıl olabilir diye?
Hiç durmadan, sürekli haykırmak istiyorum...
Bir bilsen içimdeki en değerlim seni ne kadar çok seviyorum...

Hey sen içimdeki en değerlim...
Senin için şiir yazmak istedim.
Sonra kelimeler yetersiz gelir ,
Sevgim anlamını yitirir diye vazgeçtim.
Şarkı söylemeyi denedim yine olmadı en değerlim...
Hangi şarkı ifade eder içimdeki sevgiyi, bu da yersiz dedim.
Ben hep seni düşünmeyi seçtim.
Çünkü içimdeki sevginin büyüklüğünü
Ancak düşüncelerle kavrayabilirdim.
Bilirsin kelimeler, şekiller, resimler bazen yetersiz gelir.
Ama düşünceler sonsuz bir okyanus gibidir.
Her şey olur da hayatta en değerlim,
Tek olmayacak şey sana ait olan sevgimin bitmesidir...

Hey sen içimdeki en değerlim...
Bugün yine ağladım senin için.
Ardından anıları düşünüp anlamsız gülümsedim.
Ağlamak, gülümsemek ben bunlarla hep iç içeyim.
Komik geliyor mu en değerlim hiç gülüyor musun bana?
Bir insan başkasını sevebilir mi kendinden fazla?
İnanmazdım bende hatta derdim çok saçma.
Ama biliyor musun gerçek olan en değerlim,
Kendinden fazla sevince oluyormuş aslında...

Hey sen içimdeki en değerlim...
Günler nasılda geçiyor farkında olmadan hızlıca.
Aslında biliyorum gelemeyecek belki de o kavuşma.
Zaman senide götürüyor günlerin yanında.
Neyi değiştirir ki en değerlim sen içimde olacaksın daima.
Hiçbir şey evet hiçbir şey alamaz seni yerinden asla...
Çünkü içimdeki en değerlim sen beni mutlu ediyorsun.
Karabulutları yok edip dünyamı daima aydınlatıyorsun.
Ortada neden yokken kıpır kıpır dans eden bir şeyler var sol yanımda.
Sebep ya da sonuç aramıyorum sadece bunu yaşadığıma şükrediyorum...
Çünkü içimdeki en değerlim asla tarif edemeyeceğim kadar SENİ SEVİYORUM…

2 yorum:

YaSHaR dedi ki...

Gerçekten de çok güzel bi çalışma çoo..k tşk ederim bölesine güzel bi yazıyı paylaştığın için...yüreğine ve ellerine sağlık...

orange hero dedi ki...

Biliyorum , bunu yazdıktan sonra bu bile hafif geldi en değerline .. öyle düşündün (: ama öyle değil .. en değerlin bunu okudu mu ?

Ablam , değer nedir ? kim ne kadar bilir ? ..