27 Mart 2008 Perşembe

Siyah - 4

Yıldönümü

Bugün tam 2 sene oldu, yüreğini yoklayıp kendime sığnak yaptığım; üşüdüğümde sarındığım, özlediğimde kokladığım. Hasretinin kalbime çalındığı 1 sene daha doldu bugün. Minik ellerimi avucunda ısıttığım, gözlerimden ırmak ırmak akıttığım yaşların günü bugün, yıldönümüm-dönüm noktam.

Çok şey anlattın bana, çok şey öğrettin, nefes verdin, sana 'hayat' dedim. Huzur verdin sesinle, gülüşünle; sevginle besledin. Rüya değildi gerçekti hepsi, inanmak güçtü ama sen tektin. Dünyada tek, tek bir yürektik ikimiz. Ayrılmayacağız diye yeminler ettik, gözlerin tutkuyla okşadı ruhumu. Seni çok seviyorum çok...

Biliyorum bırakmadın beni, yanımdasın biliyorum ama özlememek elimde değil yine de. Hem iki cihan da birbiriyle ilişkili değil mi? Sen şimdi bekle yurdunda beni. Gök kubbeyle dağlar birbirine girdiği gün yeni bir yıldönümü olacak bizim için... Tanrı izin verecek ve tutacağım ellerini, öpeceğim o tatlı yüreğini.

Biz hiç ayrılmadık ki! 3. yılımız için bir gün daha ekledim takvime şimdi.

Hiç yorum yok: