28 Mart 2008 Cuma

Karanlık Ölüm '' 6 ''

Bılınmeyenlere..

Başaramadım işte..

Yenık dustum yıne..
Tam oldu olacak derken..
Yıne kaydı ayagım dustum yıne..
Akıl almaz up uzun bır yol var onumde..
Bom bos, ıssız, susuz her yer karanlık..
Bır adım atıyorum, yıne kor kuyular, yıne derın ucurumlar..
Ölmemı mı ıstıyorlar?
Anlam veremıyorum..
Küstüm, savruldum, yoruldum..
Sürüklendım, yakardım, yalvardım sana..
Oysa sen, terkettın sokak cocukları gibi..
Ellerım acık Rab'ba dogru..
Yalvarıyorum sessızce..
Birazcık da aglıyorum ıste..
Ey nazlım!
Ey cananım!
A benım alyazmalım!
Bakma oyle bana..
Yollarında, delı olmusum..
Ugrunda ne dualar etmısım..
Mecnun gıbı gezmısım dıyar dıyar..
Bulamamısım senı..
Sen geldın ya aklıma yıne, ne isterım yar!
Kokun sardıya cevremı ne ısterım ben!
Ne ısterım SENden baska bu dunyadan..
Uyurken yıne aklıma gelırsın usulca..
Susarım bellı etmem bana baktıgını, görmezlıkten gelırım o gözyaslarını..
Bılırım sende benı seversın..
Gızlersın soyleyemezsın bılırım..
Ağlama n'olur!
Akıtma o baldan tatlı gozyaslarını..
Öyle caresızce bakma n'olur!
Senı anlattıkca kendıme..
Kuruyor dudaklarım..
Su bıle kar etmıyor..
Bedenım usul usul öluyor..
Gozlerım değıl ruhum ağlıyor..
Gıttın gıdelı, gun gectıkce soluyor yaprak yaprak yuregım..
Gıttın gıdelı, herkes bana kus..
Herkes bana dusman..
Bır sokak'tan gecsem, cocuklar bana bakıp guluyorlar...
Deli diye..
Sevdım dıye..
Ölen sevgılının uzerıne sıırler yazıyorum dıye..
Senın ıcın bana delı dıyorlarsa varsın olsun..
Delıyım..
Askının kör kuyuntusuyum..


Mavi Düş



Hiç yorum yok: