27 Mart 2008 Perşembe

.. masallarda buluşsak biz ? .. "5"

Bugün sesini duymak istedim ..

Bir başkası var mı ? Hangi hayal dünyamda o ? .. o benim için duvaksız bir gelin sadece ! ama yok zaten .. sadece sesi var , yüzü yok ! gözümde canlanan bir kurbağa prenses o .. sesi var , cismi yok !

Bugün senin sesini duymak istiyorum .. yanlış mı bu ? "hayır" demeyi çok iyi öğrendin .. biliyorum , yine "hayır" kelimesi düşecek dudaklarından ! ama seni ikna edebilirim .. bugün senin sesini duymak istiyorum ! yalnızca 1 gün daha özlememek için buna ihtiyacım var ..
Yanına gelmeliyim aslında ama yapamam .. gözünden akan makyajı ben silebilirdim ! ama yapamam .. korkuyorum oraya geldiğimde farklı bir şeyle karşılaşmaktan .. ve korkuyorum artık , sadece bana dizinin dibindeyken ihtiyacın olduğunu düşünmekten ! uzaktayken bu niye mümkün değil ? gerçekten gözden ırak olan , gönülden de mi ırak ? bunun tersini çıkarmayı istiyorduk diye hatırlıyorum .. ama bugün ve dün , hatta her gün ! bıktım tezat düşünmekten ..

Bugün yalnızca sesini duymak istemiştim .. yarın ve ondan sonraki günler de isteyeceğim ama bilmeyeceksin ! çünkü sana sadece bugün söyleyebildim ..
Şimdi tekrar dönüyorum hayalimdeki duvaksız gelin olan kurbağa prensesime .. dönüyorum sadece sesi olan ama yüzünü bilmediğim cisme ! beni mutlu eder misin ?

1 yorum:

Nefertiti dedi ki...

İmkansızı istemekten ve umut etmekten vazgeçersek eğer o zaman kendimizden de vazgeçmiş oluruz. Diğerleri gibi çok iyi bir yazı kardeşim...