22 Mart 2008 Cumartesi

Dipnot

Yıldızlar
ben her geceninin avazı çıktığı kadar susmalarında yıldızların pırıltılarıyla çığlık atmalarında seni düşlüyorum. acaba diyorum..düşünüyormu diyorum..yoksa diyorum..sadece maillerde mi düşünüyor diyorum..acaba diyorum yine..sonra yine diyorum..bu yıldızı oda görüyormu diyorum..
diyorum işte..sonra susuyorum..susuyorum yıldızın sevgisine, profesyonel bir aşkın ifletine kaptırıyorum kendimi..düşünüyorum o parlak yıldızların ne denli uzak olduğunu, aşka benzetiyorum..kendimden çok uzak olduğu anımsıyorum..
aşk yıldız ben
bir meşe ağacının altında otururken yıldızlar o kadar uzakken 2 çift göz elele onlara gülmeyi planlıyorum içimdeki yitik aşkın son kılcal damarlarındaki kanın beni yaşatmaya çalışma çabalarındaki tembelliğine gülüyorum..sonra yeniden bakıyorum yıldızlara onları göremeyeceğim boş sokaklarda yürüyorum..

Hiç yorum yok: