30 Mart 2008 Pazar

Siyah - 6

Hikayeni değiştir artık sonu hep bulanık, bir neticeye susuz kaldım her an'ın bir yıldırım, şimşekleri gözlerde fıtık!
Ben kendimi harcadım, içinde çürüdüğüm odamda bağıra çağıra ağlarken etimden et koparırlarcasına. Kendimle kanlı bıçaklı oldum hırsla sapladığım bıçağın izi hala diz kapağımda. Işıkları sakın açma rahatsızım, geleceğin ne önemi var zaten hiç umursamadım. Gözlerimin altındaki halkalardan kendime bir tabla yaptım, her izmariti bastığımda adını sayıkladım...

Bugün dışarıya hiç çıkmadım, odama hiç hava katmadım, en sevdiğim yemekten bir lokma bile tatmadım. Saçlarımı tarayıp aynaya dahi bakmadım. Yüzündeki makyajı elinin tersiyle silmekle olmuyor bunalım.
Sessiz, düşüncesiz, renksiz ve takatsiz bir şekilde karanlığın ortasında ağlamaklıyım.

1 yorum:

Maviş dedi ki...

Sessiz, düşüncesiz, renksiz ve takatsiz bir şekilde karanlığın ortasında ağlamaklıyım.

Bravo ya.. yüreğine sağlık canım.