24 Mart 2008 Pazartesi

Karanlık Ölüm '' 2 ''

El-veda

İşte yine kaldık başbaşa..
Sus, bisey söyLemene gerek yok..
Hatırlıyor musun ?
Beni ölene kadar bekle diyen bitmek tükenmek bilmeyen kelimelerini..
Hayır, yanılıyorsun hatırlamıyorum.
Anmak istemiyorum ne seni ne de sözlerini..
Uzun uzun yürüdüğüm yolları unutmadım ben..
Gecelerce sancı tutan kalbimi unutmadım..
Yanılıyorsun..
Seni ne sevdim ne de sevdim..
Ellerime sancılar vuruyor yine..
Sus N'olursun..
Yalvarma artık..
Bir elvedayı bile cok görüyorum sana evet..
Gidiyorum, gitmem gerek..
Sen bilmesende, söylemesende, hissetmesende..
Gidiyorum..
Bana aşkını helal et, deme n'olur..
Bir hakkın bile yok bende..
Nereye gitsemde, yolumu kaybetsemde..
Adını bir ekmek gibi anmamaya yeminliyim..
Hani diyordun ya..
Umudunun bittiği yerde beni ara..
Asla..
Ayaklarım geri adım atmıyacak sana..
Madem herseyi cok gördün bana..
Madem susuyor ve ağlıyorsun..
Söz hakkı bende!
' Sessiz ninni söylediğim günleri hatırla.. Ağladıgımız, güldüğümüz günleri hatırla.. Aşk'ın sevişmelerini hatırla.. Hatırla ey Sevgili , Benden cok Kendini hatırla.. '
Ben bittim, sözlerim bitti..
Yüreğin Adım da asılı unutma..
El-veda..

Hiç yorum yok: