24 Mart 2008 Pazartesi

.. masallarda buluşsak biz ? .. "2"

Sevgili ? . .


Hangi nesnenin varlığı , senin varlığın kadar mutlu edebilir zannediyorsun ki ? ve hangi bahaneler su olup sevginin önüne geçti .. hangi bahaneler vadiden akıp ayrılmanı gerektirdi ?

Dudağımı öpemeyecek olman sevindirici ..

Dünyaya geldiğimin ertesi günü gülmüşüm .. aman ne de farklı , ne de hoş ! hiçbir şey anlamadan gülmüşüm işte .. bir tek o gün gülmüşüm ! bir de seninleyken gülerdim ben sevgili .. sadece bunu hatırlıyorum ! şimdi gelip bana mutsuzdun deme , yalan .. kendimi biliyorum ve böyle dediğinde bahane gibi geliyor bana , boşver deme bir şey !

Sesimi duyamayacak olman sevindirici ..

Tırnaklarım , üzerindeki vitaminsizlikten olan beyazlıklar , etim .. ne de bağlıydık hepimiz sana sevgili ! üzerimize sinmiş ten kokun vardı , küçük küçük damlalarla akıttığın gözyaşların vardı , ömrüme ömür kattığın sevgin ve aşkın vardı .. büyüleyiciydi ! nerdeler şimdi ? 1.5 senede yarattığımız kocaman bir geçmiş vardı .. neleri sığdırdığımız , neleri taşıdığımız , neleri unuttuğumuz ! nelere mutlu olduğumuz , nelere ağladığımız , nelere kanadığımız !

Bedenimi saramayacak olman sevindirici ..

Gözümü kapadım sevgili .. kanımı verdim ! rüzgarın esintisiyle topraktan çıkan tozlarla birlikte savruluyorum ordan oraya .. güçsüzlükten değil , kanadımın olmadığından ! nerdesin kanat ? kanat.tın ! ne kalbimi avutacak bir insan var , ne de gözyaşlarımı silecek sümüklü bir mendilim .. yok , burda hiçbir şey yok şimdi ! yok ettin be kadın ..

Öldüğümü göremeyecek olman sevindirici ..

Hiç yorum yok: