23 Mart 2008 Pazar

Karanlık Ölüm '' 1 ''

Yoksun İste Yine, Susmuyor Gözlerim

Yoksun ya!... susmuyor gözlerim

Hep seni arıyor uzaklarda en çok sana yanıyor
Kırıyor çevresindekileri umursamadan
Sadece senin için atarken bu yürek sen gittin ya
İşte sadece buna kırılıp buna ağlıyor

Yoksun ya artık sen bende bir şeyler eksik
Sürekli gitmek istiyor yürek uzaklara
Dönmemek üzere ardına bile bakmadan
Kaçar gibi kimseyle vedalaşmadan

Ama yapamıyorum seni görürüm umuduyla yaşıyorum
Bana senin yaşadığını görmek bile yetiyor
Ne biçim bir aşk bu hep mi acı çekeceğim
Hep kaybeden taraf olmak hep ağlamak zor geliyor artık
Çevremde o kadar çok kazanan var ki gömülüyorum karanlığıma

Senin yarattığın karanlıklara gömülüyorum evet
Sen attın beni o karanlıklara giderken
Nasıl üzüldüm bir bilsen arkandan ne kadar ağladım
Sen başkalarına koşarken ben nefessiz kaldım
Ilk defa senin yokluğunla uyandım zordu ben dayanamadm

Yoksun sen gittin beni burda tek başıma bırakarak
Bana değer verseydin gitmezdin ya da dönerdin ağladığımı görünce
Tüm suçları bana atmazdın gittiğinde
Ben duymazdım bunları kırılmazdm sna bu kdr
Seni silmek için yeminler etmezdim sabahlara kadar

Olmadı görüyorsun senden geçmek kolay olmadı
Hep engel oldun bana geçemedim bu koca aşkı
Hep sana beni sevmeyen sevdiğim diyorum
Beni hiç sevmeyen sevdiğim bak gene söylüyorum
Ağlıyorum yine yaptıklarına yapacakların en çok da neye ağlıyorum biliyor musun
Beni seviyor görünüp bir kalem de sildin ya
Gittin ya bittin ya ben de bitirdin ya beni sildin ya o koca geçmişi
Benim silemediklerimi sildin ya helal olsun sana
Bu kadar kolaydım senin için demek saol bir kez daha öğrettin ya bana
Işte bunlar için sabahlara kadar senin beni umursamadığın kadar ağlıyorum
Duymasan bile....

Hiç yorum yok: