23 Mart 2008 Pazar

.. masallarda buluşsak biz ? .. "1"

dün yine değiştim (!) artık her gün değişiyorum ..

İclal Aydın demiş ya ; günbatımı hep turuncu ve kırmızıydı , bütün karanfiller .. Biz turuncuyu ne çok severdik sevgili ? ben daha çok severdim senden .. saçların ruhumu okşayan bi esinti gibi gözlerimi parlatan güzellikte ve turuncu .. saçların ve sen ne de güzelsiniz sevgili !
Özlemez olur muyum hiç seni ? Özlüyorum .. sapı ikiye ayrılmış ve uçları sipsivri bir kılıç var gözümün önünde ! gezerken bu şehirde her şey seni anımsatıyor ve o kılıç , devamlı batmakta gözlerime ! acıttı dün yine .. aslına bakarsan her gün acıtıyor ! neden ? neden özletiyorsun devamlı kendini ..
Birlikte soluduğumuz sokakları hatırlıyorsun değil mi ? ya isimlerini ? yanına gelmek için o heyecanla oteldeki odamın kapısından çıktığımda pantolonumun kemerini takmayı unutmuşum .. asansörde fark ettim bunu pantolonum düşünce ! Temizlikçi kadına rezil oldum .. bunu bilmiyordun , çünkü yanına geldiğimde de heyecandan aklıma gelmiyordu anlatmak ! Zaten rezilliğimin neyini anlatayım ki sana .. yanına gelmek için o uzunca caddeyi geçmeyi bile özledim ! İnsanların saçım uzun olduğu için laf atmasını , "bonus bonus" diye bağırmalarına sinirlensem de yanına geldiğimde geçiyordu o sinirim .. sana dair her şeyi , her şeyi özledim sevgili !

Hiç yorum yok: