31 Mart 2008 Pazartesi

Karanlık Ölüm '' 8 ''

Olamayanlar adına...

Daralıyorum bu aralar..Dar gelir oldu iyice odam.Ellerim klavyeden çok farede geziyor artık mesela,konuşmuyorum kimseyle.Beceremediğim şeyleri beceriyorum yani anlayacağın..

Bi bilsen neler değişti..Nasıl da eskidim aniden..Nasıl da verimsizleşti o verimli mi verimli bir avuç gönül toprağım..Sanırım nadasa bırakmamı istiyor..Haklı..Çok hoyratça kullandım onu son zamanlarda..Yıprandı,yoruldu,haklı..

Ama hâlâ orda akıl işte..Ya da her neyse..
Gönlü olsun gönlümün..Dinlenelim biraz..

İki elma yarısı adına,,olamayanlar için..

Kendi derdimi unutmak istememden midir nedir bilmiyorum,kıstım içimin sesini yalnızca sevmeye adadım kendimi..Tanıdığım tanımadığm herkesi..
Yalnızca dinliyorm şimdi.Yardım ediyor,,çare bulmaya çalışıyor,,destek oluyor,,gülümsemelerini sağlıyorum.Arada beni soran da çıkıyor tabii..İyiyim diyorum..Sanırım gerçekten iyi yalan söylüyorum..

Nereye kadar gider,nereye kadr oyalarım kendimi bilmiyorum..Herkesle ilgileniyorm tek tek..Mutlulukları için bütün günümü harcıyorum bazen..
Bilmiyorum seviliyor muyum ama seviyorum..Aynı babam gibi işte.

İyi mi geliyor ki insanlarla,sevdiklerimle oyalanmak bana?
Epey oldu düşünmeye fırsat bulamayalı kendimi mesela..Bi bu gece boş kaldım işte..Aklıma geldim birden "nasılım" diye...
Bilmiyorum dedim..
İyiyimdir herhalde..

1 yorum:

lalena dedi ki...

Çok iyi ya.. Şimdiye dek okuyup okuyabileceğim en güzel yazı, tebrikler..