27 Mart 2008 Perşembe

Zamansız Hasat '' 5 ''

Siyah,
Sakın bırakma beni beyazlara.
Sonra kanarım sahte oyunlarına.
Renkleri gözümü boyar kapılırım yalanlarına.
Siyah,
Ben aidim senin karanlık kuyularına.

Hüzünlerle sarılı bedenim.
Kendimi bildim bileli ben senle beraberim.
Beyaz temiz, sarı aydınlık, pembe neşe, yeşil hayat.
Yakışmaz onlar bana yaslardır hep hak…

Hangi yola saptıysam çıkışta hep sendin.
Diğerlerine kapılsam da hep beni bekledin.
Yine sana döndüm işte siyah!
Demek ki gülmeyi hiç hak etmedim…

Dalından düşmüş bir yaprak gibi,
Savruluyorum gecenin karanlığında.
Çok yoruldum koşmaktan, gücüm kalmadı dayanmaya…
Acımı hissetmiyorum siyah, öldüm ben galiba…

Siyahtır asalet,
Siyahtır hüzün.
Nereye baksam sen.
Ne zaman sana baksam siyah.

Rüyalarım siyah, geleceğim siyah.
Siyaha bürünmüş bedenim,
Kanmaz artık beyazlara.
Sonsuza kadar seninleyim,
Hüzünlerde kalmalıyım, sende siyah…

4 yorum:

YaSHaR1903 dedi ki...

bu yazından en az diğer yazıların kadar güzel..devamı bekliyorum diyeceğim ama geleceğinden emin olduğum için demiyorum :) teşekkürler bu yazın içinde...ellerine ve yüreğine sağlık ..

lalena dedi ki...

Etkileyici bir giriş ve mükemmel bir betimleme yapmışsın gerçekten.
Evet siyah tam da anlattığın türden bir dost.. Şimdi barengim'de "siyah" başlık adım olduğu için kendimi özel hissettim (:
tebrik ederim tekrardan çok güzel ;)

orange hero dedi ki...

O mükemmel kalemini oynatıp yine bize müthiş bir şey çıkarmışsın .. Semra sadece sen değil , hepimiz çok özeliz ki böyle bir ortamda birlikteyiz ! ve hepimiz çok özeliz ki Nefertiti gibi bir şaire sahibiz =)

kucukdeccal dedi ki...

tek kelime '' M U H T E Ş E M ''...